loading...

ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ نوعي بازاريابي ديجيتال است كه از روش هاي نوين استفاده مي كند .

بازدید : 30
يکشنبه 28 شهريور 1400 زمان : 11:37

لوگو موشن

لوگو موشن (آرم استیشن یا لوگو اینترو)یکی از تکنیک های موشن گرافیک است که از طریق آن آرم و نشان یک شرکت یا شخص که از نظر اهمیت در برند سازی به مانند قلب برای بدن است در قالبی از صدا و نماد های گرافیکی به صورت متحرک در می آید .هرچقدر طراحی و جذابیت کار بیش تر باشد؛ مخاطبان حس بهتری داشته و اعتماد بیشتری نسبت به آن برند و تبلیغاتش خواهند داشت.

مزایای استفاده از لوگو موشن چیست ؟

به اهمیت لوگو موشن یا آرم استیشن در برندسازی و تبلیغات اشاره کردیم که البته بر هیچ کس پوشیده نیست.اما موارد زیر را می توان از مهم ترین دلایل استفاده از آن دانست :

● جلب کردن اعتماد مشتریان
● سر ذوق آمدن مخاطب به دلیل جذاب بودن
● بازدهی مناسب نسبت به سایر روش های تبلیغاتی
● امکان اضافه کردن لوگو اینترو به تمامی تبلیغات ویدیویی
● قابلیت استفاده از آرم استیشن در پلتفرم های گوناگون

لوگو موشن در چه زمینه هایی کاربرد و مزیت دارد؟


● معرفی و یادآوری برند
● ایجاد ذهنیتی مطلوب برای مخاطب
● استفاده در تبلیغات ویدیوی
● جلب اعتماد هر چه بیشتر مشتری
● استفاده در برند سازی شخصی
● استفاده در کانال ها و بستر های مختلف شبکه های اجتماعی

لوگو موشن از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نوع تبلیغات برای یک برند به حساب می‌آید و وجود آن ها در برند سازی لازم و ضروری است .

بازدید : 11
پنجشنبه 13 مرداد 1401 زمان : 15:54

نرده شیشه ای یکی از جذاب ترین و به روزترین اجزای ساختمان است که می تواند در قسمت ها مختلف به عنوان حفاظ مورد استفاده قرار بگیرد. این نرده ها از نظر اقتصادی کاملاً مقرون به صرفه هستند و در مدت زمان کوتاهی می توان آن را نصب کرد. استفاده از شیشه در این ساختار باعث می شود محدودیتی برای دامنه دید وجود نداشته باشد. نرده شیشه ای را به روش های مختلفی می توان نصب کرد. در انواع اکسپوز یا رو کار مجموعه ای پنل های شیشه ای با یک نوار نازک آلومنیومی اجرا می شوند. این نرده ها در مجتمع های تجاری و فرودگاه ها به کار برده می شوند. در صورت بروز مشکل به راحتی امکان تعویض شیشه ها وجود دارد.

نرده شیشه ای

در مراحل اجرایی نرده شیشه ای چه نکاتی را باید رعایت کرد

نصب نرده ی شیشه ای هیچ مانعی برای ویوی ویلای شما ایجاد نمی کند. شفافیت شیشه باعث می شود بتوانید از نور طبیعی بهره ببرید و دامنه ی دید وسیع تری داشته باشید. شیشه به کار برده شده در این نرده ها از نوع سکوریت و لمینت است که دارای بالاترین سطح ایمنی و استاندارد هستند. طراحی نرده شیشه ای مستلزم تخصص و تجربه ای است که تنها در گذر زمان به دست می آید. در طراحی باید تمام جوانب را در نظر گرفت و از خلاقیت برای بهتر شدن روند کار بهره برد.

اتصالات و یراق آلات نرده شیشه از جنس آلومنیوم هستند که علاوه بر مقاومت در برابر شرایط محیطی در برابر عوامل فرساینده ی فلزات نیز مقاوم است. با من همراه باشید تا شما را با مزیت های نرده شیشه و نکاتی که برای نصب آن باید در نظر داشت آشنا کنم. در صورتی که اجرای نرده به صورت غیر اصولی انجام شود خسارت های مالی و جانی زیاد به همراه خواهد داشت. به همین علت باید تمام مراحل طراحی و اجرای پروژه را به دست افرادی سپرد که دارای تجربه و تخصص کافی باشند.

با توجه به این که کوچک ترین خطا در محاسبات باعث می شود نرده کارایی و کیفیت کافی نداشته باشد، باید تمام مراحل طراحی و ساخت نرده را به دست افرادی بسپارید که در این زمینه تجربه و تخصص کافی دارند.

برای ساخت نرده ها می توان از مواد اولیه مختلفی استفاده کرد. یکی از جذاب ترین شکل نرده شیشه است که ضمن زیبایی دارای استقامت و دوام بالایی است و به همین علت مورد توجه زیادی از سوی سازندگان قرار گرفته است. این شکل از نرده دارای ویژگی هایی است که آن را از سایر انواع متمایز می کند. یکی از ضروری ترین قسمت های هر ساختمانی نرده ها هستند که به اشکال مختلفی طراحی و ساخته می شوند.

مراحل اجرایی نرده شیشه ای

ویژگی های اتصالات و یراق آلات نرده شیشه

این نرده را می توان در مکان های صاف و قوس دار نصب کرد. جزئیات نرده شیشه به گونه ای است که می توان بر اساس نوع پروژه به آن طرح ها و ایده های جدیدی را اضافه کرد. در اجرای نرده باید به این نکته توجه داشت که از اتصالات ایمن و باکیفیت استفاده کرد تا خروجی نهایی کار ایمنی کافی را داشته باشد. اتصالات و یراق آلات باید دارای کیفیت کافی باشند تا بتوانند علاوه بر وزن شیشه ها فشار خارجی را نیز تحمل کنند. جنس یراق آلات و اتصالات باید به گونه ای باشد که در برابر عوامل محیطی مقاوم باشد.

از این رو می توان گفت نرده اسپیگوت مناسب ترین انتخاب برای استخرهای و فضاهای روباز مانند بالکن است. نرده شیشه اسپیگوت که با استفاده از پایه های فلزی نصب می شوند. سرعت نصب و هزینه های نهایی در این روش از روش های دیگر بسیار کمتر است. با توجه به این که در این روش شیشه ها به اندازه ی 5 الی 10 سانتی متر از زمین فاصله دارند آب باران در پشت این شیشه ها جمع نمی شود و به راحتی جاری می شود.

این شکل از نرده شیشه بسیار مدرن و زیبا است و قبل از کار گذاشتن آن باید زیر ساخت های لازم انجام شود. در صورتی که نرده شیشه ای را به صورت دفنی نصب کنند، تجهیزات و اتصالات آن را در در داخل زمین قرار می دهند.

اتصالات نرده شیشه

بازدید : 13
يکشنبه 20 شهريور 1401 زمان : 9:10

شیشه لمینت دارای ضریب امنیت بالایی است و به علت مقاومت بالایی که دارد به عنوان عایق صوتی حرارتی و شیشه ای مقاوم مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که مقاومت شیشه لمینت بسیار بالا است از این شیشه ها برای کف آکواریوم و صفحه مانیتور و گوشی نیز استفاده می شود. این شیشه ها ضریب ایمنی بالاتری نسبت به سایر انواع دارند و به همین علت در ساختمان های مرتفع از آن ها استفاده ی گسترده تری می شود. در صورت بروز زلزله یا آتش سوزی این شیشه ها در جای خود ثابت می مانند.

مزای شیشه لمینت

ویژگی های شیشه لمینت استاندارد

شیشه ها لمینت این قابلیت را دارند که طرح های گرافیکی ویژه ای را روی آن ها پیاده سازی کرد و به همین علت برای پارتیشن های اداری جذابیت ویژه ای دارند. به علاوه با توجه به این که امکان استفاده از طرح های متنوع برای این شیشه ها وجود دارد از آن ها می توان برای طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های اداری و مسکونی استفاده کرد. تنوع بالای این شیشه ها باعث شده است انواع مختلف سلیقه ها را پوشش دهد. لایه ی طلق میانی در برابر پرتوهای فرابنفش مقاوم است و مانع از نفوذ این پرتوها به داخل ساختمان می شود.

با توجه به این که مراحل لمینت سازی با مراحل لمینت سازی متفاوت است قیمت این دو نوع از شیشه دارای تفاوت های بارزی است. این تفاوت قیمت با توجه به کارایی بالای این شیشه ها نسبت به شیشه سکوریت قابل توجیه است. با من همراه باشید تا ضمن مقایسه ی شیشه لمینت و شیشه سکوریت شما را با کاربردهای شیشه لمینت آشنا کنم. مقاومت شیشه لمینت بسیار بیشتر از شیشه های سکوریت است چرا که یک یا دو لایه پی وی سی در بین این نوع از شیشه قرار می گیرد. یکی دیگر از تفاوت های شیشه لمینت با سکوریت در این است که شیشه های لمینت را می توان در طرح و رنگ های متنوعی تولید کرد اما شیشه سکوریت ساده و بدون طرح است.

شیشه لمینت استاندارد

عوامل مؤثر بر قیمت شیشه لمینت

با وجود این تفاوت قیمت ها بسیاری از افراد ترجیح می دهند این شیشه ها را به جای شیشه های معمولی یا شیشه های سکوریت استفاده کنند چرا که کارایی و ایمنی بیشتری دارند. این شیشه ها را می توان در طرح های متنوعی تولید کرد و به همین علت طرفداران زیادی دارند و با سلیقه های مختلف به خوبی سازگار می شوند. با توجه به این که روند لمینت سازی پیچیده تر از سکوریت سازی است قیمت این شیشه ها نسبت به شیشه ها معمولی و شیشه های سکوریت بالاتر است.

شیشه لمینت یکی از مقاوم ترین شیشه هایی است که در بازار موجود است. بهتر است برش شیشه لمینت قبل از فرایند لمینت سازی انجام شود. برای برش این شیشه ها می توان از برش های کامپیوتری و دقیق تری نیز استفاده کرد. شیشه ای جلوی خودرو و شیشه های ضد گلوله را از این شیشه ها می سازند. شیشه لمینت تا حرارت 700 درجه را نیز تحمل می کند و در صورت خرد شدن تکه های آن پخش نمی شود. با توجه به این که مقاومت بالای این شیشه ها می توان از آن در نرده ها و پله ها به صورت گسترده ای استفاده کرد.

قیمت شیشه لمینت

مراحل ساخت شیشه لمینت

این شیشه ها الگوی شکستن متفاوتی دارند و در صورت شکسته شدن خرده های آن ها پخش نمی شود به همین علت می توان آن ها از ایمن ترین نوع شیشه ها دانست که در صنعت خودرو سازی از آن استفاده ی گسترده ای می شود. شیشه های سکوریت و لمینت از نظر ظاهری کاملا شبیه هستند و نمی توان تفاوتی بین آن ها قائل بود. شیشه های لمینت وزن بیشتری نسبت به شیشه های سکوریت دارند و عایق بهتری در برابر حرارت و صدا هستند.

این شیشه ها دارای امتیازهایی دیگری مانند عایق بودن در برابر صدا و حرارت نیز دارد. به همین علت در ساختمان سازی کاربرد گسترده ای دارد. با استفاده از این شیشه ها می توان نماهای جذاب و چشم نوازی ایجاد کرد. شیشه لمینت نوعی از شیشه است گه به علت قرار گرفتن طلق در بین لایه های آن دارای مقاومت بالاتری نسبت به سایر انواع شیشه است. این شیشه ها در صورت شکسته شدن پخش نمی شوند چرا که طلق بین لایه های میانی تکه های شیشه ی شکسته شده را در کنار همدیگر نگه می دارد.

بازدید : 14
پنجشنبه 13 مرداد 1401 زمان : 15:31

شیشه های سکوریت دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از شیشه معمولی متمایز می کند. در بسیاری از وسایل برقی از این شیشه ها استفاده شده است. شیشه ی فر، طبقه های یخچال، میز و بسیاری از وسایل شما از این شیشه ها ساخته شده اند. شیشه سکوریت را می توان در پنجره های دو جداره استفاده کرد. از این شیشه ها در دکوراسیون داخلی ساختمان ها مانند دور دوشی و حمام، نرده استخر، پله ها و... کاربرد گسترده ای دارند. به علاوه کاربرد آن در نماهای کرتین وال به نماهای خارجی ساختمان ظاهری جذاب و مدرن می بخشد.

کاربرد شیشه سکوریت

فروش و نصب شیشه سکوریت

در کوره ی سکوریت سازی شیشه را تا 700 درجه حرارت می دهند و از طریق خنک کننده سطح آن را خنک می کنند. در صورتی که علاقه دارید در مورد انواع شیشه سکوریت و نکاتی که برای نصب آن باید رعایت کرد بدانید تا انتهای این متن من را همراهی کنید. با توجه به این که این شیشه ها دارای سازوکار ویژه ای هستند بهتر است قبل از هر چیز از یک فرد متخصص کمک بگیرید و در مورد ساز و کار این شیشه ها اطلاعات کافی به دست آورید. از آن جایی که بعد از سکوریت سازی امکان هیچ گونه تغییر در شیشه وجود ندارد باید تمامی تغییرات مورد نیاز را قبل از سکوریت سازی انجام دهید. شیشه سکوریت نوعی شیشه است که طی فرایند سکوریت سازی تولید می شود.

عوامل مؤثر بر قیمت شیشه سکوریت در سال 1401

تکنسین نصب باید تمام نکات لازم در مورد نحوه ی قرار گیری اتصالات و روش نصب را آموزش ببیند. نصب یراق آلات باید با دقت بالایی انجام شود تا در کارایی شیشه اختلالی ایجاد نشود. در صورتی که از یراق آلات باکیفیت برای نصب شیشه سکوریت استفاده نشود اتصالات قابل اطمینان نخواهند بود و احتمال آسیب دیدن شیشه سکوریت بالا می رود. یکی از مهم ترین عواملی که بر قیمت شیشه سکوریت تأثیر دارد ابعاد و ضخامت آن است. نصب شیشه سکوریت به تجربه و تخصص نیاز دارد. بنابراین قبل از هر چیز توجه داشته باشید این روند را به دست افراد متخصص و با تجربه بسپارید چرا که سپردن این روند به دست افراد فاقد تخصص می تواند خسارت های مالی زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

این شیشه ها مقاومت بالاتری نسبت به شیشه های معمولی دارند و بر اساس رنگ، ضخامت و نوع کاربردی که دارند به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. حمل شیشه باید با دقت بالایی انجام شود و نصب شیشه سکوریت باید توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود. چرا که با وارد شدن ضربه به گوشه ها شیشه سکوریت شما کاملا خرد شده و به قطعات ریز تبدیل می شود. از آن جایی که سطح شیشه زودتر از داخل آن خنک می شود، شیشه دارای قابلیت های تازه ای می شود. فرایند سکوریت سازی را می توان بر روی انواع شیشه ها رفلکتیو، چاپ خورده و... انجام داد.

قابلیت های شیشه سکوریت

هنگام خرید شیشه سکوریت به چه پارامترهایی باید توجه داشت

زمانی که قصد خرید شیشه سکوریت دارید باید به پارمترهای مختلفی توجه داشته باشید که ابتدایی ترین این پارامترها ضخامت و رنگ بندی شیشه است.

رنگ شیشه

با توجه به این که تنوع رنگی بالایی در این شیشه ها دیده می شود می توان گفت با سلیقه های مختلف سازگار هستند. به همین علت از این شیشه ها در نماهای ساختمانی، نرده ها و پارتیشن بندی ساختمان ها استفاده ی گسترده ای می شود. شیشه های سکوریت بر اساس طیف رنگی انواع مختلفی دارند و بر اساس رنگ بندی به انواع مسی، کریستالی، مشجر، دودی، برنز، مسی، ساده، رفلکس طلایی، سبز و... تقسیم بندی می شوند.

ضخامت شیشه سکوریت

ضخامت شیشه سکوریت نقش مهمی در کارایی آن دارد. بسته به این که شیشه را چه مکانی به کار ببرید این پارمترها تغییر می کند.

شیشه سکوریت 4 میلی متر که فرایند تولید آن کمی سخت تر از دو نمونه ی قبلی است. در گذشته تولید چندانی نداشته است اما امروزه میزان تولید آن افزایش پیدا کرده است.

شیشه سکوریت 6 میلی متری بهترین گزینه برای نماهای ساختمانی است که به صورت لمینت شده، دوجداره و حتی تک جداره مورد استفاده قرار می گیرد.

شیشه سکوریت 10 میلی متری قبل از این که فرایند سکوریت سازی انجام بگیرد تمامی تغییرات لازم باید روی این شیشه اعمال شود. چرا که بعد از سکوریت سازی امکان ایجاد هیچ گونه تغییر در این شیشه ها وجود ندارد.

بازدید : 10
پنجشنبه 13 مرداد 1401 زمان : 15:22

شیشه کنترل کننده انرژی نوعی شیشه است که ضمن عبور نور مانع از انتقال حرارت می شود. این شیشه ها اثرات مخرب پرتوهای فرابنفش را کاهش می دهند. به علاوه با وجود این که ضخامت چندانی ندارند بیشترین کارایی را دارند. با توجه به این که این شیشه ها دارای یک لایه ی سطحی هستند هنگام تمیز کردن و شستشوی آن ها باید دقت بالایی داشت. بسته به این که اقلیم و آب و هوای منطقه ی زندگی شما به چه صورت است باید از انواع مختلفی از پوشش شیشه استفاده کنید. در صورتی که در مناطق سرد زندگی می کنید از پوشش های سخت استفاده کنید که نور مادون قرمز را به خوبی عبور می دهند.

شیشه کنترل کننده انرژی

قابلیت های شیشه کنترل کننده انرژی

این شیشه ها دارای لایه ای روی سطح خود هستند که با توجه به شرایط محیطی باید دقت داشته باشید این لایه از چه نوعی است. در صورتی که در مناطق گرم و آفتابی زندگی می کنید باید از شیشه هایی استفاده کنید که پوشش سطحی آن بسیار نرم است. چرا که این شیشه ها مانع از عبور نور فرابنفش می شوند. این شیشه ها با کاهش سطح چگالش مانع از بخار کردن سطح شیشه می شوند. کاهش آلودگی صوتی یکی از مهم ترین معیارهایی است که بسیاری از افراد ساکن در مناطق شلوغ آن را برای خرید شیشه های کنترل کننده انرژی مد نظر قرار می دهند.

با توجه به این که این شیشه ها مانع از ورود پرتو فرابنفش به داخل ساختمان می شوند از آسیب رسیدن به وسایل و اشیای گران قیمت جلوگیری می کنند. پرتوهای فرابنفش خسارت های زیادی به پرده ها، مبل ها و تابلوهای گران قیمت می شود. علاوه بر این نکات باید توجه داشته باشید شیشه های کنترل کننده از نمایندگی های مجاز و معتبر خریداری کنید و نصب آن را به افرادی بسپارید که تجربه و تخصص کافی در این زمینه دارند چرا که نداشتن مهارت کافی برای نصب این شیشه ها باعث می شود حد اکثر کارایی را نداشته باشند.

قابلیت های شیشه کنترل کننده انرژی

چرا باید از شیشه های کنترل کننده انرژی استفاده کنیم

بیشترین مساحت پنجره ها از شیشه تشکیل شده است. به همین علت در صورتی که عایق بندی استانداردی در این مورد انجام نشده باشد مقدار زیادی از انرژی ساختمان از این مکان به هدر می رود. اولین و بزرگ ترین امتیاز این شیشه ها نسبت به شیشه های معمولی این است که تا 25 در صد مانع از هدر رفت انرژی می شوند. استفاده از شیشه ها معمولی باعث افزایش هزینه ها و مخارج می شود. بنابراین با نصب شیشه های کنترل کننده تا حد زیادی می توانید مخارج را مدیریت کنید.

در صورتی که استارنداردهای لازم رعایت نشده باشد میزان هدر رفت انرژی از پنجره ها بسیار زیاد خواهد بود. یکی از انواع شیشه هایی که به منظور جلوگیری از تبادل حرارت طراحی و ساخته شده شیشه کنترل کننده انرژی می باشد. باید توجه داشته باشید که شیشه به کار رفته در ساخت پنجره های دوجداره یا سه جداره در برابر صدا و حرارت عایق باشد و در عین حال نور را به خوبی عبور دهد.

اهمیت استفاده از شیشه کنترل کننده انرژی

نقش شیشه در کنترل میزان مصرف انرژی

بهتر است برای شستشوی این شیشه ها از آب ولرم و یک شوینده ی ملایم اسنتفاده کنید و مراقب باشید روی سطح شیشه خراشیدگی ایجاد نشود. سطح خارجی این شیشه ها دارای اکسیدهای فلزی است و باید مراقب باشید در این لایه خراش ایجاد نشود. در شستشوی این شیشه ها باید به این نکته توجه داشته باشید که از شوینده های سایشی و ترکباتی که حاوی آمونیاک هستند استفاده نکنید.

مقدار کمی از این انرژی از شیشه عبور می کند. به همین علت می توان این شیشه ها را به عنوان عایقی مطمئن استفاده کرد که اجازه ی هدر رفتن انرژی داخلی ساختمان را نمی دهد و با وارد کردن نور طبیعی به میزان کافی مصرف برق را کاهش می دهد. این شیشه ها به میزان کم تبادل انرژی دارند ولی می توان آن ها را عایق ترین نوع شیشه دانست چرا که شیشه های معمولی حرارت را به راحتی بین محیط داخل و خارج مبادله می کنند. طراحی شیشه کنترل کننده انرژی به گونه ای است که تبادل انرژی از آن در حالت حداقل است. این به این معناست که بخشی از انرژی منعکس و بخشی از آن جذب شیشه می شود.

بازدید : 14
پنجشنبه 13 مرداد 1401 زمان : 15:17

نمای ساختمان اولین بخشی است که توجه ه بیننده ای را به خود جلب می کند. کرتین وال نوعی نمای ساختمانی است که به علت جذابیت های بصری خود مورد توجه زیادی قرار گرفته است. جدا بودن این سازه از ساختمان اصلی فشار وارد شده به ستون ها را کاهش می دهد. به علاوه این نما مانند پرده ای از ساختمان اصلی در برابر وزش باد و بارش باران محافظت می کند. طراحی و اجرای متفاوت این نما یکی از دلایل محبوبیت این نوع از نما است. چرا که نمای کرتین وال به صورت سازه ای است که از بدنه ی اصلی ساختمان مجزا بوده و در مدت زمانی کوتاه با هزینه ای کم می توان آن را پیاده سازی کرد.

عوامل مؤثر بر قیمت نمای کرتین وال

مراحل اجرایی نمای کرتین وال

این نما نسبت به سایر انواع جذابیت های بصری بیشتری دارد و برای ساختمان های تجاری و اداری مناسب ترین انتخاب است. یکی از مهم ترین امتیازهای این سیستم این است که نسبت به حرارت و صدا عایق بوده و از این طریق تا حد زیادی هزینه های ساختمان را کاهش می دهد. برای نصب شیشه ها در نمای کریتن وال از استراکچری به نام لامل استفاده می شود. این لامل ها از جنس آلومنیوم هستند که نسبت به رطوبت و تغییرات دمایی مقاوم تر است و وزن چندانی ندارد. سرعت پیاده سازی این نما بسیار بیشتر از سایر انواع نما است و به همین دلیل مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

این نوع از نما با سلیقه های مختلف سازگاری دارد و در مدت زمان کوتاهی می توان آن را اجرا کرد. با توجه به این امتیازها و مزیت ها این نوع از نما به یکی از نماهای محبوب تبدیل شده است که به ساختمان ها ظاهری جذاب می بخشد. نمای کرتین وال یکی از نماهای محبوب و منحصر به فردی است که به علت مزیت هایی مانند قیمت مناسب و جذابیت هایی بصری مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

مراحل اجرایی نمای کرتین وال

مزیت های استفاده از نمای کرتین وال

برای پی بردن به تجربه و تخصص یک گروه در این حوزه کافی است نمونه کارهای گروه را مورد بررسی قرار دهید. با توجه به این که طراحی و اجرای سازه های نمای کرتین وال به تجربه و تخصص نیاز دارد، باید این پروژه ها را به دست افرادی سپرد که دارای تجربه و تخصص و کافی در این زمینه هستند.

این سازه از یراق آلات، پنل های شیشه ای و لامل تشکیل شده است. این نوع از نما ضمن این که هیچ گونه فشاری به استراکچر ساختمان وارد نمی کند، فشار باد و عوامل خارجی را نیز تحمل می کند. این کاهش وزن وارد شده بر ساختمان باعث می شود ساختمان نسبت به زلزله مقاوم باشد. با استفاده از این نوع از سازه می توانید علاوه بر زیبایی نما از نور طبیعی لذت ببرید. علاوه بر این ساختمان نسبت به صوت و حرارت عایق می شود. قیمت این نوع از نما نسبت به سایر انواع نما مناسب تر است و می توان در مدت زمانی کوتاه آن را پیاده سازی کرد.

مزایای نمای کرتین وال

انواع نمای کرتین وال بر اساس شبکه بندی

نمای کرتین وال بسته به نوع قاب و شبکه بندی این قاب ها و شیشه ای که برای این نوع از نما استفاده می شود دارای تفاوت های بارزی است. این تفاوت ها باعث می شود این ساختار با انواع سلیقه ها سازگار باشد. بسته به این که لامل به چه صورتی طراحی شده باشد انواع مختلفی از این نوع نما نامگذاری شده اند که دارای تفاوت های جزئی هستند.

نمای یوچنل که در این حالت شیشه ها درون کاست های یو شکل قرار گرفته و توسط لقمه های مخصوص فلزی در فضای بین لامل های افقی و عمودی قرار می گیرند.

نمای کرتین وال فریم لس که بدون خطوط ظاهری نمایان هستند و نمای کرتین وال فیس کپ که به صورت درپوش دار است. هر کدام از این نماها بسته به نوع ساختمان و شرایطی که پروژه دارد می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

نمای فول فریم که در این نوع از نما شیشه ها با کمک چسب در فضایی به نام کاست قرار می گیرند و در نهایت کاست ها با پیچ و پرچ در جای خود محکم قرار می گیرند.

نمای فیس کپ که لامل های افقی و عمودی در این حذف شده است و از لاستیک و چسب برای نصب این شیشه ها بر روی استراکچر آلومنیومی استفاده می شود.

بازدید : 166
11 زمان : 1399:2

با عناصر ديجيتال ماركتينگ آشنا شويم

تمام فعاليت هايي است كه جهت بازاريابي ديجيتال انجام مي گيرد را بطور كلي ديجيتال ماركتينگ مي گويند. از جايي كه تعداد كاربران شبكه روز به روز در حال افزايش است صاحبان كسب و كار ها سعي در استفاده از اين بازار دارند .

اما از جمله عناصري كه مي توان بر روي آن ها تمركز كرد و از اين بازار استفاده كرد مي توان خدماتي از قبيل : مديريت شبكه هاي اجتماعي،بازاريابي محتوا،تبليغات در گوگل ،ايميل ماركتينگ،سرچ از طريق موتور هاي جست وجو و... را نام برد

كه هر كدام بصورت تخصصي نيازمند توضيح است .

هر كدام از اين خدمات ميتواند باعث جذب مخاطب در فضاي ديجيتال شود و به ديده شدن كسب و كار ،خدمات و محصولات ما كمك كند. پس با استفاده بيشتر از خدمات ديجيتال ماركتينگ مي توان جامعه آماري بيش تري را جذب كرد.

بازدید : 200
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 زمان : 11:41

داغ شدن بحث ديجيتال ماركتينگ

اين روز ها از همه جا ميتوان عبارت ديجيتال ماركتينگ را شنيد اما چيزي كه مي‌دانيم تنها به يك عبارت اختصاص نمي‌يابد و در ديجيتال ماركتينگ محتوا، سئو و ايتم هاي مختلف را در خود جاي داده است همه اين‌ها جايگاه خود را دارند اما ديجيتال مفهومي است كه اكثر شركت‌ها در بحث بازاريابي خود آن را گنجانده‌اند و در حقيقت دیجیتال مارکتینگ اصفهان يك بازاريابي است و همه ما بازاريابان ديجيتال هستيم كه هر تاكتيكي در بازاريابي در دنياي امروزه بايد داراي عنصر ديجيتال هم باشد.

بازدید : 185
11 زمان : 1399:2

انواع بازارابي مستقيم

بازاريابي تلفني

بازاريابي مستقيم كه در بين بازاريان مرسوم است، به صورت برقراري مكالمه تلفني با افرادي است كه احتمال مي رود بخواهند از خدمات يا محصولات شما استفاده نمايند. در اين نوع بازاريابي بايد دقت شود كه حتما در ساعات اداري با افراد تماس گرفته شود تا براي آن ها ايجاد مزاحمت نگردد. بر خلاف تصور عموم، اين نوع بازاريابي مستقيم از بقيه انواع آن بسيار مشكل تر مي باشد، زيرا بايد بدون ملاقات رو در رو و در كم ترين زمان ممكن بتوان افراد را به سمت كسب و كار خود جذب نمود. توجه داشته باشيد كه در اين قسمت بايد از افرادي كه قدرت سخنوي بالايي دارند استفاده گردد. همچنين اين افراد بايد به صورت كامل از خدمات و محصولات شما با جزئيات خبر داشته باشند و بتوانند به راحتي در صورت طرح سوالي از مخاطب به آن ها پاسخي كامل دهند. در بعضي موارد ممكن است كه بازاريابان نتوانند پاسخي مناسب براي پرسش مطرح شده بيابند، در اين موارد بهتر است كه به مشتريان گفته شود كه با داشتن ملاقاتي حضوري و استفاده از كارشناسان فني به همه سوالات شما پاسخ داده خواهد شد. بازاريابان بايد دقت كنند كه مكالمه خود را چگونه پيش مي برند و حس اطمينان را بتوانند حتي به صورت غير حضوري در فرد ايجاد نمايند.

بازاريابي ايميلي

يكي ديگر از روش هاي ديگر و موثر بازاريابي مستقيم، بازاريابي ايميلي مي باشد. همان طور كه در مقاله جمع‌آوري ايميل براي ايميل ماركتينگ اشاره شد، در اين نوع بازاريابي ابتدا بايد پايگاه داده اي از مخاطبان خود جمع نماييد. به اين منظور مي توان از روش هاي مختلفي در طراحي سايت خود استفاده نماييد تا به اين ترتيب مخاطبان ايميل خود را در اختيار شما قرار دهند. با ارسال ايميل هايي جامع و خلاقانه مي توان به راحتي مخاطبان را به سمت سايت خود كشاند و اين اميد را داشت كه آن ها را به مشترياني دائم تبديل نمود.

بازاريابي نامه اي

در اين نوع بازاريابي، به منظور تبليغ برند، صاحبان كسب و كار به توليد كاتالوگ و بروشورهاي تبليغاتي پرداخته و با پخش آن ميان افرادي كه ممكن است از اين برند استفاده نمايند، به تبليغ كار خود بپردازند.

بازدید : 154
11 زمان : 1399:2

ديجيتال ماركتينگ و نحوه بازاريابي رويدادي

بازاريابي رويدادي با مخاطب قراردادن گروه خاص از افراد، مي تواند قدمي موثر در تبديل آن ها به مشتري دارد و صاحبان كسب و كارها بايد بدانند كه خواسته مردم از برند آن ها چيست و بر اساس آن استراتژي بازاريابي رويدادي خود را تنظيم نمايند. در حين بازاريابي رويدادي با مشاهده فيدبك مردم، مي توان سريعا اصلاحاتي را در اين نوع بازاريابي انجام داد تا بتوان بازده بالاتري در آينده داشته باشيم.

در بازاريابي رويدادي شركت ها بايد برندي كه مي خواهند تبليغ كنند را مورد بررسي قرار داده و براساس شخصيت برند تبليغات خود را انجام دهد.

براي مثال كوكاكولا برندي است كه پيشگام شعار صلح و شادي مي باشد. اين برند بايد در بازاريابي رويدادي، با نصب دستگاه هاي فروش كه شادي را با نوشيدني هاي اين برند اشاعه مي دهند ، رويدادي مناسب براي مشتريان خود به وجود آورد. استفاده از رنگ هاي شاد و برخورد مناسب و با لبخند بازاريابان، انتخاب عالي براي اجراي يك بازاريابي رويدادي متناسب با شخصيت برند مي باشد.در قدم بعدي، دسته بندي مخاطبان سبب مي گردد كه بازاريابي هدفمندي دنبال شود.

در اين دسته بندي بازاريابان بايد دقت كنند كه چه كساني بيشتر به برند آن ها نياز خواهند داشت و بر اساس آن سرمايه گذاري هاي لازم را انجام دهند. براي مثال برندي كه لوازم آرايشي عرضه مي كند، به خوبي مي داند كه بيشترين مخاطبان آن خانم هاي جوان مي باشند. پس با در نظر گرفتن اين گروه به عنوان مخاطب بايد بازاريابي رويدادي خود را برنامه ريزي نمايند.از ديگر مواردي كه بازاريابان بايد مد نظر قرار دهند، تصوير و ذهنيت ايده آلي است كه مي توانند براي مخاطبان با تبليغ خود ايجاد نمايند.

براي مثال در يكي از تبليغات شركت سوني، تعداد زيادي توپ رنگي در خيابان هاي سانفرانسيسكو به هوا پرتاب شد و با فيلمبرداري، كيفيت و قابليت نمايش تلويزيون هاي اين برند به خوبي به رخ كشيده شد.برندها علاوه بر ايجاد جنبه هاي بصري براي مشتريان مي توانند از رويدادهاي تو در تو به تبليغ كار خود نيز بپردازند. اين رويدادهاي تو در تو سبب مي گردد كه مخاطبان به صورت ناخودآگاه به سمت برند شما كشيده شوند.

براي مثال هنگام برگزاري نمايشگاه، مي توان با دادن دستبندهاي خاص به مخاطبان، توجه بقيه افراد را به سمت برند خود جلب نمود. اين دستبندها باعث مي گردد مردم با پرس و جو محل توزيع اين دستبندها را خواستار شوند و به اين ترتيب به سمت محل تبليغات شما كشيده شوند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 248
  • بازدید کلی : 5313
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی