loading...

ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ نوعي بازاريابي ديجيتال است كه از روش هاي نوين استفاده مي كند .

بازدید : 30
يکشنبه 28 شهريور 1400 زمان : 11:37

لوگو موشن

لوگو موشن (آرم استیشن یا لوگو اینترو)یکی از تکنیک های موشن گرافیک است که از طریق آن آرم و نشان یک شرکت یا شخص که از نظر اهمیت در برند سازی به مانند قلب برای بدن است در قالبی از صدا و نماد های گرافیکی به صورت متحرک در می آید .هرچقدر طراحی و جذابیت کار بیش تر باشد؛ مخاطبان حس بهتری داشته و اعتماد بیشتری نسبت به آن برند و تبلیغاتش خواهند داشت.

مزایای استفاده از لوگو موشن چیست ؟

به اهمیت لوگو موشن یا آرم استیشن در برندسازی و تبلیغات اشاره کردیم که البته بر هیچ کس پوشیده نیست.اما موارد زیر را می توان از مهم ترین دلایل استفاده از آن دانست :

● جلب کردن اعتماد مشتریان
● سر ذوق آمدن مخاطب به دلیل جذاب بودن
● بازدهی مناسب نسبت به سایر روش های تبلیغاتی
● امکان اضافه کردن لوگو اینترو به تمامی تبلیغات ویدیویی
● قابلیت استفاده از آرم استیشن در پلتفرم های گوناگون

لوگو موشن در چه زمینه هایی کاربرد و مزیت دارد؟


● معرفی و یادآوری برند
● ایجاد ذهنیتی مطلوب برای مخاطب
● استفاده در تبلیغات ویدیوی
● جلب اعتماد هر چه بیشتر مشتری
● استفاده در برند سازی شخصی
● استفاده در کانال ها و بستر های مختلف شبکه های اجتماعی

لوگو موشن از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نوع تبلیغات برای یک برند به حساب می‌آید و وجود آن ها در برند سازی لازم و ضروری است .

بازدید : 166
11 زمان : 1399:2

با عناصر ديجيتال ماركتينگ آشنا شويم

تمام فعاليت هايي است كه جهت بازاريابي ديجيتال انجام مي گيرد را بطور كلي ديجيتال ماركتينگ مي گويند. از جايي كه تعداد كاربران شبكه روز به روز در حال افزايش است صاحبان كسب و كار ها سعي در استفاده از اين بازار دارند .

اما از جمله عناصري كه مي توان بر روي آن ها تمركز كرد و از اين بازار استفاده كرد مي توان خدماتي از قبيل : مديريت شبكه هاي اجتماعي،بازاريابي محتوا،تبليغات در گوگل ،ايميل ماركتينگ،سرچ از طريق موتور هاي جست وجو و... را نام برد

كه هر كدام بصورت تخصصي نيازمند توضيح است .

هر كدام از اين خدمات ميتواند باعث جذب مخاطب در فضاي ديجيتال شود و به ديده شدن كسب و كار ،خدمات و محصولات ما كمك كند. پس با استفاده بيشتر از خدمات ديجيتال ماركتينگ مي توان جامعه آماري بيش تري را جذب كرد.

بازدید : 200
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 زمان : 11:41

داغ شدن بحث ديجيتال ماركتينگ

اين روز ها از همه جا ميتوان عبارت ديجيتال ماركتينگ را شنيد اما چيزي كه مي‌دانيم تنها به يك عبارت اختصاص نمي‌يابد و در ديجيتال ماركتينگ محتوا، سئو و ايتم هاي مختلف را در خود جاي داده است همه اين‌ها جايگاه خود را دارند اما ديجيتال مفهومي است كه اكثر شركت‌ها در بحث بازاريابي خود آن را گنجانده‌اند و در حقيقت دیجیتال مارکتینگ اصفهان يك بازاريابي است و همه ما بازاريابان ديجيتال هستيم كه هر تاكتيكي در بازاريابي در دنياي امروزه بايد داراي عنصر ديجيتال هم باشد.

بازدید : 154
11 زمان : 1399:2

ديجيتال ماركتينگ و نحوه بازاريابي رويدادي

بازاريابي رويدادي با مخاطب قراردادن گروه خاص از افراد، مي تواند قدمي موثر در تبديل آن ها به مشتري دارد و صاحبان كسب و كارها بايد بدانند كه خواسته مردم از برند آن ها چيست و بر اساس آن استراتژي بازاريابي رويدادي خود را تنظيم نمايند. در حين بازاريابي رويدادي با مشاهده فيدبك مردم، مي توان سريعا اصلاحاتي را در اين نوع بازاريابي انجام داد تا بتوان بازده بالاتري در آينده داشته باشيم.

در بازاريابي رويدادي شركت ها بايد برندي كه مي خواهند تبليغ كنند را مورد بررسي قرار داده و براساس شخصيت برند تبليغات خود را انجام دهد.

براي مثال كوكاكولا برندي است كه پيشگام شعار صلح و شادي مي باشد. اين برند بايد در بازاريابي رويدادي، با نصب دستگاه هاي فروش كه شادي را با نوشيدني هاي اين برند اشاعه مي دهند ، رويدادي مناسب براي مشتريان خود به وجود آورد. استفاده از رنگ هاي شاد و برخورد مناسب و با لبخند بازاريابان، انتخاب عالي براي اجراي يك بازاريابي رويدادي متناسب با شخصيت برند مي باشد.در قدم بعدي، دسته بندي مخاطبان سبب مي گردد كه بازاريابي هدفمندي دنبال شود.

در اين دسته بندي بازاريابان بايد دقت كنند كه چه كساني بيشتر به برند آن ها نياز خواهند داشت و بر اساس آن سرمايه گذاري هاي لازم را انجام دهند. براي مثال برندي كه لوازم آرايشي عرضه مي كند، به خوبي مي داند كه بيشترين مخاطبان آن خانم هاي جوان مي باشند. پس با در نظر گرفتن اين گروه به عنوان مخاطب بايد بازاريابي رويدادي خود را برنامه ريزي نمايند.از ديگر مواردي كه بازاريابان بايد مد نظر قرار دهند، تصوير و ذهنيت ايده آلي است كه مي توانند براي مخاطبان با تبليغ خود ايجاد نمايند.

براي مثال در يكي از تبليغات شركت سوني، تعداد زيادي توپ رنگي در خيابان هاي سانفرانسيسكو به هوا پرتاب شد و با فيلمبرداري، كيفيت و قابليت نمايش تلويزيون هاي اين برند به خوبي به رخ كشيده شد.برندها علاوه بر ايجاد جنبه هاي بصري براي مشتريان مي توانند از رويدادهاي تو در تو به تبليغ كار خود نيز بپردازند. اين رويدادهاي تو در تو سبب مي گردد كه مخاطبان به صورت ناخودآگاه به سمت برند شما كشيده شوند.

براي مثال هنگام برگزاري نمايشگاه، مي توان با دادن دستبندهاي خاص به مخاطبان، توجه بقيه افراد را به سمت برند خود جلب نمود. اين دستبندها باعث مي گردد مردم با پرس و جو محل توزيع اين دستبندها را خواستار شوند و به اين ترتيب به سمت محل تبليغات شما كشيده شوند.

بازدید : 206
11 زمان : 1399:2

راه هاي شناخت بازار هدف در ديجيتال ماركتينگ

تحقيقات كيفي

تحقيقات كيفي يكي از روش هاي مرسوم براي شناخت بازار هدف مي باشد. در اين روش افكار و احساس مخاطبان مورد ارزيابي قرار گرفته و بر اساس آن تغييرات و يا اصلاحات صورت مي پذيرد.

در اين تحقيقات، اين اطمينان حاصل مي گردد كه در مصاحبه هاي رو در رو يا گروهي، بحث به سمت هدف مورد نظر در حال حركت مي باشد و خواسته ها و ديدگاه ها همگي رفع نياز مي شوند. براي داشتن يك تحقيق كيفي مناسب روش هاي مختلفي وجود دارد.

تحقيقات كانوني

در اين روش، با تشكيل گروهي ار افراد و بحث پيرامون مطلبي خاص، افراد را به شركت در اين بحث ترغيب مي نماييد. در اين روش، موضوع بحث بايد واضح باشد و تعداد افراد گروه نبايد بيش از 8 نفر شوند. بهتر است كسي به عنوان مدير اين گروه انتخاب شده تا به هدايت صحيح بحث كمك نمايد. اين مدير بايد كاملا به صورت بي طرف بحث را پيش برده و هيچ گونه موضع گيري نداشته باشد.

مصاحبه رو در رو

يكي ديگر از روش هاي تحقيق كيفي كه امروزه در ميان بازاريابان بسيار مرسوم است، داشتن صحبت رو در رو يا با تلفن مي باشد. در اين روش با انتخاب مخاطبان خود مي توانيد با خواسته ها و نيازهاي آن ها آشنا شده و اين خواسته ها را به سمت جلب نظر به برند خود بكشانيد.

در اين روش بايد اجازه دهيد افراد به صورت آزادانه نظرات و پيشنهادات خود را اعلام نمايند و بحث را با كمك اين نظرات و نياز هاي آن ها پيش ببريد.در نهايت، تحقيقات كيفي به شما اين اجازه را مي دهد كه به راحتي به تحليل و بررسي مخاطبان خود بپردازيد. در اين تحقيق، افراد به راحتي مي توانند موضوعات را به صورت عميق بررسي نموده و به دليل داشتن گروه كوچكي از مخاطبان، هزينه مصرفي در اين تحقيق بسيار معقول و به صرفه مي باشد.

تحقيقات كمي

در اين روش، تعداد بيشتري از مخاطبان مورد ارزيابي قرار خواهند گرفت و به همين دليل با گروه بزرگتري سر و كار خواهيد داشت.

در اين روش بايد تا مي توانيد گروه بزرگي از مخاطبان را تشكيل دهيد. يكي از روش هاي رايج براي جمع آوري اين افراد، استفاده از نظرسنجي و پرسشنامه در سايت شما مي باشد. با در خواست اطلاعات مخاطباني كه وارد سايت شما مي شوند، مي توانيد پايگاه داده اي از مشخصات آن ها تهيه نموده و سپس با روش هاي ايميل ماركتينگ به تبليغ برند خود بپردازيد. در نظر داشته باشيد كه بايد روش هاي جذب مخاطبان براي در اختيار قرار دادن اطلاعاتشان را در سايت خود پياده سازي نماييد. با درج پيشنهادات ويژه در سايت مي توانيد اين امر را محقق نماييد.

براي مثال مي توان كاربران را ترغيب كرد كه در صورت عضويت در سايت مي توانند از خدماتي رايگان استفاده نمايند. اين موضوع سبب مي شود كه كاربر به صورت ناخودآگاه ترغيب به ثبت نام و در اختيار قرار دادن ايميلش شود. هم چنين درج نظر سنجي براي خدمات يا محصولات شما، علاوه بر اينكه به شما كمك مي كند تا از آن ها در جهت بهبود روش هاي خود استفاده نماييد، اطمينان را در كاربران ايجاد مي كند كه به خدمات شما اعتماد نمايند. تحقيق كمي زمان هايي بسيار كاربرد دارد كه حجم عظيمي از مخاطبان را در نظر داريد مورد هدف قرار دهيد.

در اين روش بايد بسيار دقت نمود كه چگونه مي توان اين مخاطبان را به سمت در اختيار قرار دادن اطلاعاتشان كشاند. حتي در ايميل هاي انبوهي كه به سمت اين مخاطبان ارسال مي گردد بايد كمال دقت را به خرج داد. اين ايميل ها بايد حاوي مطالب جذاب با جنبه هاي بصري گيرا باشد تا مخاطب تمايل پيدا كند كه از سايت شما براي اطلاعات بيشتر ديدن نمايد. در نهايت در نظر داشته باشيد كه كليد موفقيت براي داشتن هر كسب و كاري، آشنايي با بازار هدف و شناخت دقيق تر آن ها به منظور رفع نيازهاي آن ها و در نهايت كشش آن ها به سمت برند خود مي باشد. بايد در انتخاب مخاطبان بسيار دقت نمود، چرا كه زمان يكي از كليديترين مسائل در دنياي رقابت مي باشد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 281
  • بازدید کلی : 5346
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی